۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام شرکت استیل البرز

استخدام شرکت استیل البرز

استخدام شرکت استیل البرز در چند مقطع تحصیلی و چند رشته تحصیلی جهت سِمت بازرس کنترل کیفیت به صورت تمام وقت و همراه با حقوق ثابت و بیمه انجام می‌شود .

شرکت استیل البرز از طریق آگهی استخدام استیل البرز از تمامی متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند . صنایع استیل البرز برای تکمیل نیروی انسانی و متخصص خود اقدام به استخدام بازرس کنترل کیفیت کرده است .

شرایط استخدام شرکت استیل البرز

تمامی افراد متقاضی ( خانم و آقا ) این ردیف شغلی می‌توانند در این استخدامی شرکت کنند . نوع همکاری با شرکت استیل البرز به صورت تمام وقت است .

افراد متقاضی این ردیف شغلی باید دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی باشند . رشته های مورد پذیرش برای استخدام استیل البرز شامل رشته های فنی اعم از مهندسی مکانیک ، مهندسی صنایع ، مهندسی مواد و متالورژی هستند .

افراد متقاضی باید به نرم افزار آفیس مسلط باشند . آشنایی افراد با ابزارها و تجهیزات اندازه گیری ضروری است . علاوه بر این ، این افراد باید با اصول کنترل کیفیت آماری آشنا باشند .

مزایای استخدام شرکت استیل البرز

تمامی افراد پذیرش شده در این استخدامی از مزایای حقوق ثابت و بیمه بهره مند خواهند شد . علاوه بر این ، این شرکت سرویس رفت و آمد را برای این عزیزان مهیا کرده است .

لازم به ذکر است که این استخدامی در صنایع استیل البرز استان فارس برگزار می‌شود .

متقاضیان محترم استخدام بازرس کنترل کیفیت می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در قسمت subject ایمیل به آدرس hr.shiraz@steelalborz.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در تلاش است در راستای اشتغال زایی فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی مواد ، جدید ترین و معتبر ترین آگهی های استخدامی در زمینه مهندسی مواد را در سایت این شرکت و در در سربرگ اخبار و در منوی اخبار استخدامی معرفی نماید .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۶۸۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می