۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

جلوگیری از افزایش واردات فولاد چین

اخبار صنعتی

درخواست جلوگیری از افزایش واردات فولاد چین و همچنین افزایش نیاز به H۲ توسط چند شرکت معتبر فولادی در جلسه انجمن آهن و فولاد این کشور مطرح شد .

در انجمن آهن و فولاد چین ( China Iron and Steel Association ( CISA ) ) که در روز چهارشنبه برگزار شد ، تولید کنندگان اصلی فولاد چین پیشنهاد کردند که از رشد شدید واردات فلزات صنعتی جلوگیری شود و خرید قراضه‌های فولاد از خارج از کشور کاهش یابد .

در کنفرانسی که در ۹ سپتامبر توسط CISA برگزار شد ؛ ۹ سازنده فولاد از جمله بزرگترین گروه فولاد چین Baowu ، گروه Shougang و گروه Ansteel ، در میان اختلالات ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های تولید ، در مورد بازار فولاد ابراز نگرانی کردند .

کارخانه‌های تولید فولاد به این انجمن توصیه کردند که نظارت بر تجارت فولاد را تقویت کرده و اقدامات و سازماندهی‌های مجدد را در پیش گیرد .

بخش فولاد چین ، که توسط محرک‌های اقتصادی زیادی مانند سرمایه گذاری‌های زیر بنایی پشتیبانی می‌شود ، بدلیل شیوع همه گیری در سال ۲۰۲۰ ، روند کاهش تقاضای جهانی را پشت سر گذاشته است ؛ علاوه بر این افزایش قیمت مواد اولیه و واردات آن‌ها نیز زیان‌هایی را در پی داشته است .

نیاز به جلوگیری از افزایش واردات فولاد چین

در طی ماه‌های اخیر مصرف کننده برتر فلزات در جهان ، خرید سیم پیچ‌های نورد گرم و محصولات نیمه ساخته را افزایش داده است . واردات کلی محصولات فولادی در هشت ماه اول سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، جهش  6/59 درصدی داشته است . Wenbo ، رئیس CISA در این کنفرانس بیان کرد که واردات اخیر فولاد خام بایستی به درستی درک شود و در میان اوضاع آشفته بین المللی ، برای حفاظت و استفاده از مزایای صنعت فولاد ، اقدامات جدیدی انجام شود .

خلاصه خبر

انجمن آهن و فولاد چین : جلوگیری از افزایش واردات فولاد چین یک ضرورت است ؛ چرا که شیوع ویروس کرونا و آشفتگی‌های بین‌المللی باعث افزایش قیمت مواد اولیه شده است . برای رفع این مشکل بایستی اقدامات خاصی انجام شود .

منبع خبر : https://www.nasdaq.com/articles  

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ / ۰۶ / ۱۳۹۹

کد خبر : ۴۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می