۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس فنی در یک شرکت معتبر

استخدام کارشناس فنی در یک شرکت معتبر

استخدام کارشناس فنی در یک شرکت معتبر در چند رشته ی تحصیلی شامل مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی جوش به صورت تمام وقت انجام می‌شود .

معرفی شرکت

شرکت پارس هوای البرز جهت تکمیل نیروی متخصص خود اقدام به استخدام کارشناس فنی کرده است . این شرکت از تمامی متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید .

این شرکت در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است . شرکت پارس هوای البرز در زمینه تهیه ، تولید ، واردات و توزیع انواع گازهای طبی ، صنعتی ، آزمایشگاهی ، مخلوط های گازی و گازهای استاندارد فعال است .

آگهی استخدام کارشناس فنی در یک شرکت معتبر و شرایط آن در ادامه مطرح شده است .

ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه تست سیلندرهای گاز فولادی بدون درز ، بازرسی و آزمون های دوره ای و آنالیز گازهای خالص و ترکیبی از دیگر فعالیت های این شرکت است .

سایر فعالیت های شرکت پارس هوای البرز شامل انجام کلیه امور مجاز مربوط به صادرات و واردات و اخذ نمایندگی از موسسات داخلی و خارجی در ارتباط با موضوع شرکت و خرید و فروش کالاهای مجاز بازرگانی است .

این شرکت در سال ۱۳۹۵ موفق به عقد قرارداد با شرکت Messer آلمان شده و در حال حاضر بعنوان توزیع کننده رسمی شرکت Messer آلمان در ایران شناخته می‌شود .

شرایط استخدام کارشناس فنی در یک شرکت معتبر

تنها متقاضیان آقا امکان شرکت در این استخدامی را دارند . نوع همکاری با شرکت پارس هوای البرز به صورت تمام وقت است .

رشته های مورد پذیرش این استخدامی شامل مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی جوش است .

متقاضیان محترم این ردیف شغلی باید به آزمون هیدرواستاتیک مخازن فولادی آشنا باشند .

محل کار این شغل کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص تهران – کرج / شهر قدس می‌باشد .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس فنی در یک شرکت معتبر در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه کاری خود را به ایمیل info@parshavayealborz.com  ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

برای مشاهده سایر اخبار مرتبط با مهندسی مواد به بخش اخبار سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۷۷۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می