۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام بازرس فنی قطعات خودرو

استخدام بازرس فنی قطعات خودرو

استخدام بازرس فنی قطعات خودرو در بین فارغ التحصیلان خانم و آقا در رشته‌های مکانیک و مواد و یا صنایع در یک شرکت فنی مهندسی فعال در صنعت خودروسازی انجام می‌شود .

یک شرکت فنی مهندسی جهت تکمیل نیروی متخصص خود در بخش بازرسی فنی قطعات خودرو ، اقدام به استخدام بازرس فنی کرده است . این شرکت در زمینه خودروسازی در حال فعالیت است .

شرکت فنی مهندسی فعال در صنعت خودروسازی از تمامی متقاضیان استخدام بازرس فنی قطعات خودرو که واجد شرایط هستند ، دعوت به همکاری می‌نماید .

بازرس فنی چیست؟ / کار بازرس فنی چیست؟

یک بازرس فنی در یک مجتمع صنعتی نقش پزشک دستگاه ها ، ابزارآلات و ماشین آلات را ایفا می‌کند .

از مهمترین وظایف بازرس فنی می‌توان به شناخت نواقص و عیوب و بدنبال آن صدور دستورالعمل‌های تعمیراتی متناسب با امکانات و شرایط اشاره کرد . این نواقص می‌تواند شامل نواقص داخلی یا خارجی ، سطحی یا ساختاری و فنی و غیر فنی باشد .

شرایط استخدام بازرس فنی قطعات خودرو

این شرکت فنی مهندسی برای سِمت ” بازرس فنی شرکت ” به یک نفر نیرو نیاز دارد . یکی از وظایف بازرس فنی مورد پذیرش شرکت ، کنترل کیفیت قطعات بدنه خودرو است .

متقاضیان محترم بایستی ساکن جنوب شرق تهران باشند . رشته های مورد پذیرش این استخدامی شامل مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد و متالورژی و یا مهندسی صنایع است . مقطع تحصیلی مورد پذیرش لیسانس است .

افراد متقاضی باید با مبحث کنترل کیفیت قطعات خودرو آشنا باشند . همچنین داشتن سابقه کاری مرتبط نیز الزامی است . این استخدامی در بین تمامی متقاضیان اعم از خانم و آقا انجام می‌شود .

برای آشنایی بیشتر با مباحث کنترل کیفیت و کلاس های آموزشی مرتبط به بخش دوره های آموزشی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

متقاضیان محترم استخدام بازرس فنی قطعات خودرو در تهران در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل gco.hmr98@gmail.com  ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۵ دی ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۷۰۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + بیست =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می