۹ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا

تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا

تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا توسط موسسه اسکریپس مورد بررسی قرار گرفت و این مطالعه در نهایت منجر به یک ثبت اختراع اعجاب انگیز در این زمینه شد .

نانو واکسن چیست؟

استفاده از نانو ذرات در فرآیند ساخت واکسن‌ها ، منجر به تولید نانو واکسن ها می‌شود . در این مطالعه ، در ساخت واکسن کرونا از نانو ذرات استفاده شده است ؛ بنابراین می‌توان آن را بعنوان نانو واکسن کرونا در نظر گرفت .

جزئیات خبر ” تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا “

این پتنت توسط شرکت یوفوواکس ( UFOVAX ) به ثبت رسیده است .

شرکت یوفوواکس ( UFOVAX ) اعلام کرد که اختراع مربوط به فن آوری ساخت و تولید آنتی ژن بهینه ، به منظور ساخت واکسن ضد ویروس کرونا ، به ثبت رسید . بر طبق پیش بینی‌ها ، در اواسط سال آینده میلادی کارآزمایی‌ها بر روی این نانو واکسن کرونا آغاز می‌شود .

این شرکت در زمینه زیست فناوری فعالیت دارد و بر روی واکسن‌های مبتنی بر نانوذرات پروتئینی خودآرای تک جزئی ( ۱c-SA p NP ) کار می‌کند . دانشیار مرکز تحقیقاتی اسکریپس ، جیانگ ژو ، تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا را مشاهده کرد و موفق به انجام این اختراع شد .

فرآیند ثبت این پتنت ( Patent ) ، توسط موسسه اسکریپس و تحت عنوان ” ایمنی سازهای پروتئین سنبله ویروس کرونا و واکسن‌های مرتبط ” در ۲۹ ژوئن سال جاری آغاز شد .

شرکت UFOVAX و ثبت اختراع نانو واکسن کرونا

شرکت یوفوواکس ( UFOVAX ) در جهت گسترش محدوده مالکیت فکری خود اقدام به ثبت این پتنت کرده است . این شرکت قرار است در طراحی آنتی ژن بهینه جهت مقابله و رویارویی با ویروس کرونا از این نانو تکنولوژی استفاده کند . این نانو تکنولوژی در واقع همان بررسی تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا است .

مدیر عامل این شرکت ، جی لی ، بیان کرد : ” ما از بررسی فوری این دخواست ثبت اختراع به شدت هیجان زده هستیم . این موضوع و مطالعه نشان از منحصر به فرد بودن طرح‌های ما دارد . این امر انگیزه لازم را برای کار بی وقفه در ما ایجاد کرده است تا واکسن‌های نسل جدید را گسترش دهیم . “

خلاصه خبر ” تاثیر شگرف فناوری نانو بر واکسن ضد کرونا “

واکسن ضد کرونای مبتنی بر نانو فناوری توسط موسسه اسکریپس ابداع شد . این واکسن توسط شرکت یوفوواکس ( UFOVAX ) به ثبت رسید و از اواسط سال آینده کارآزمایی آن آغاز خواهد شد .

برای مشاهده تازه ترین اخبار صنعتی ایران و جهان به بخش اخبار صنعتی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه نمائید .

منبع خبر : پایگاه خبری فناوری نانو ایران ( news.nano.ir )  

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۸۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می