۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

معرفی ژورنال Materials Today

معرفی ژورنال Materials Today

معرفی ژورنال Materials Today در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است و با مطالعه این مطلب علاوه بر ژورنال با وب سایت Materials Today نیز آشنا خواهید شد .

جزئیات خبر ” معرفی ژورنال Materials Today

ژورنال Materials Today به ایجاد و اشتراک گذاری دانش و تجربه در زمینه علوم مواد می‌پردازد .

ژورنال Materials Today توسط ژورنال الزیویر ( Elsevier ) پشتیبانی می‌شود .  این ژورنال مجلات معتبر بررسی شده را منتشر می‌کند . کنفرانس های دانشگاهی برگزار می‌کند . وبینارهای آموزشی پخش می‌کند و موارد دیگر .

ژورنال های Materials Today پوشش گسترده‌ای از مباحث علوم مواد را فراهم می‌کنند و کشفیات اساسی را برای تحقیقات بسیار تخصصی در بر می‌گیرند .

ژورنال اصلی Materials Today ( Materials Today Impact Factor 26.416 )  علاوه بر بررسی مقالات در زمینه‌های جذاب و در حال توسعه ، کشفیات مهم و دستاوردهای فنی که مورد توجه جامعه مواد است را گزارش می‌کند .

معرفی ژورنال Materials Today و عناوین ژورنال

این ژورنال عناوین تخصصی را برای تحقیقات متمرکز در حوزه مواد ( Materials ) ارائه کرده است .

این عناوین عبارتند از Applied Materials Today ، Materials Today Energy ، Materials Today Chemistry ، Materials Today Physics ، Materials Today Nano و Materials Today Sustainability .

ژورنال Materials Today علاوه بر این ، عناوین جدید با امکان دسترسی آزاد ( Open Access ) مانند Materials Today Advances و Materials Today Bio را ارائه کرده است .

در صورت همراهی با خانواده گسترده Materials Today شامل بیش از ۱۰۰ ژورنال – از جمله عناوین برجسته‌ای مانند  Nano Today ، Biomaterials  ، Polymer  ، Nano Energy  و  Carbon –  ژورنال‌هایی را پیدا خواهید کرد که علوم مواد را از بزرگترین تا کوچکترین منظر ، اما اغلب مهمترین و جزئی ترین وقایع پوشش می‌دهد .

چرا باید مقالات خود را در Materials Today منتشر کنیم؟ ( معرفی ژورنال Materials Today )

۱- تنوع استثنایی : با گسترش بیش از ۱۰۰ ژورنال ، خانواده گسترده Materials Today ، پوشش گسترده‌ای از علوم مواد و رشته‌های مرتبط با آن را به نویسندگان و خوانندگان ارائه می‌دهد .

۲- گسترده‌ترین انتخاب : از کشفیات پیشرفته تا تحقیقات کاملا تخصصی ، از مقالات اصلی پژوهشی گرفته تا بررسی‌های معتبر ،  Materials Today  ژورنالی متناسب با نیاز شما در دسترس دارد .

۳- بررسی باکیفیت : یک جامعه جهانی از محققان برجسته ، متفکر و فعال ، مجلات Materials Today را ویرایش می‌کنند تا کیفیت را تضمین کنند و بازخورد سازنده‌ای را به نویسندگان ارائه دهند .

۴- انتشار سریع : بررسی سریع ، مشاوره تخصصی و تغییر مسیر نسخه نویسی بدون نقص بین مجلات بهم پیوسته ، استانداردهای جدیدی را برای انتشار علمی ایجاد می‌کند .

۵- میدان دید وسیع : مقاله شما که مثلا از طریق ScienceDirect ، منبع برتر جهان برای تحقیقات علمی ، فنی و پزشکی منتشر شده است از طریق آدرس MaterialsToday.com پیدا و کشف می‌شود . MaterialsToday.com وب سایت انجمن شامل خبرهای علم مواد ، کامنت‌ها و خیلی از موارد دیگر است .

کنفرانس‌های MaterialsToday ( معرفی ژورنال Materials Today )

MaterialsToday با اتصال به شبکه جهانی Materials scientists ، کنفرانس‌های موفقی مانند  Frontiers in Science Polymer  ، Diamond and Carbon ، Materials Today Asia  ، Hybrid Materials  ، Nano Today  و  NuMat: Nuclear Materials را هماهنگ می‌کند . کنفرانس‌ها در بخش رویدادهای ویژه در صفحه رویدادهای سایت قرار می‌گیرند .

وب سایت MaterialsToday ( معرفی ژورنال Materials Today )

برای عضویت رایگان می‌توانید در وب سایت materialstoday.com ثبت نام کنید و از همه بخش‌های سایت ، از جمله نظرات اختصاصی ، مصاحبه‌ها و سمینارهای آموزشی (وبینارها) استفاده کنید . علاوه بر این ، می‌توانید از جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات تثبیت شده و در حال ظهور در حوزه مواد پیشرفته و همچنین اطلاعاتی درباره جدیدترین تجهیزات و رویدادها بهره مند شوید .

برای دسترسی رایگان به مقالات ویژه انتخاب شده از خانواده Materials Today journal ، از صفحه Features بازدید کنید .

خلاصه خبر ” معرفی ژورنال Materials Today

ژورنال Materials Today یکی از ژورنال‌های تحت حمایت مجله الزیویر است که حوزه‌های گسترده‌ای را در زمینه مواد پیشرفته در بر می‌گیرد . ارائه تنوع استثنایی ، کیفیت بالای بررسی ، انتشار سریع ، میدان دید وسیع و انتخاب گسترده دلایلی برای انتشار مقاله در این ژورنال معتبر است .

برای اطلاع از تاریخ برگزاری کنفرانسها و وبینارهای مهم داخلی به بخش اخبار آموزشی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : سایت www.materialstoday.com

تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۳۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می