۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

عرضه خودروی برقی بدون نیاز به شارژ

عرضه خودروی برقی بدون نیاز به شارژ

عرضه خودروی برقی بدون نیاز به شارژ دارای یک باتری که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و توسط شرکت آپترا طراحی و تولید شده است در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد .

شرکت آپترا اخیرا یک خودروی برقی بدون نیاز به شارژ تولید کرده است که صفحات خورشیدی در سقف آن نصب شده است .

ماشین خورشیدی چیست؟ / ماشین های خورشیدی چگونه کار میکنند؟

خودروی خورشیدی مانند خانه های خورشیدی انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید تامین می‌کند . خودروی خورشیدی انرژی دریافت شده از خورشید را به برق تبدیل می‌کند و این برق نیروی محرکه موتور را فراهم می‌کند . به طور خلاصه این خودروی خورشیدی در گروه ماشین هایی که با انرژی خورشیدی کار میکنند ، قرار می‌گیرند .

جزئیات خبر ” عرضه خودروی برقی بدون نیاز به شارژ “

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از ورج ، این خودرو یک باتری ۱۰۰ کیلو وات ساعتی دارد که با یک بار شارژ شدن قادر است مسیر ۱۶۰۰ کیلومتری را بپیماید . این خودروی برقی قابل شارژ دارای سه چرخ است و ظرفیت آن حداکثر دو نفر است . اگر برای تامین برق این خودرو فقط از صفحه خورشیدی استفاده شود می‌تواند روزانه حداکثر مسیری ۷۲ کیلومتری را طی کند .

طبق برآورد شرکت آپترا هر سال می‌توان با این خودروی برقی خورشیدی به طور میانگین در بیشتر مناطق دنیا مسافتی حدود ۱۷۷۰۰ کیلو متر را طی کرد . خودروی برقی خورشیدی این شرکت مقاوم و در عین حال سبک وزن است و شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با  ۵/۵ ثانیه است .

قیمت خودروی خورشیدی برقی ساخت شرکت آپترا بسته به مدل و امکاناتی که دارد از ۲۵۹۰۰ تا ۴۶۰۰۰ دلار است .

این خودروی برقی خورشیدی در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود .

خلاصه خبر ” عرضه خودروی برقی بدون نیاز به شارژ “

شرکت آپترا موفق به تولید یک خودروی خورشیدی برقی شده است که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و نیاز به شارژ شدن ندارد . این شرکت در نظر دارد این محصول پرطرفدار خود را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند .

برای مشاهده تازه ترین اخبار صنعتی ایران و جهان به بخش اخبار صنعتی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه نمائید .

منبع خبر : خبرگزاری مهر ( www.mehrnews.com )  

تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۷۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می