۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد

دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد

دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد ویژه شرکتهای تولیدکننده محصولات نانو توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در تاریخ‌ ۲۲ الی ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود .

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، دوره آموزشی کنترل کیفی مهندسی مواد ( QC ) ویژه شرکتهای تولیدکننده محصولات نانو را برگزار می‌کند . این دوره آموزشی بصورت وبینار و در تاریخ ۲۲ الی ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹ و در ۵ جلسه برگزار می‌شود . به شرکت کنندگان محترم این وبینار گواهی پایان دوره تقدیم می‌گردد . در شکل زیر خلاصه‌ای از نکات مهم وبینار دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد مشاهده می‌شود .

وبینار چیست؟ وبینار یعنی چه؟ وبینار یا Webinar از عبارت Web – based seminar گرفته شده است و به کارگاه ، سمینار ، دوره ، کلاس یا هر نوع رویداد آنلاین گفته می‌شود . این رویدادهای آنلاین در  یک محیط وب و با استفاده از اینترنت و نرم‌افزارهای ویژه و خاص به شکل کاملا زنده ، آنلاین ، تعاملی و دو طرفه و در یک زمان مشخص برگزار می‌شوند . کلاس مجازی ، دوره مجازی ، سمینار آنلاین ، کلاس آنلاین و غیره نام‌هایی هستند که به جای وبینار بکار می‌روند .

اهداف و محورهای دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد

این اهداف و محورها عبارتند از : شناخت اهداف و کارکردهای استانداردسازی ، ایجاد نگرش مدیریتی مدرن در فرآیند کنترل کیفیت محصولات نانو و آشنایی با کنترل کیفیت در مراحل چرخه عمر محصول فناوری نانو ( طراحی ، تولید ، بهره برداری و وارهایی ) . آشنایی با تدوین سند استاندارد محصول ، تعریف و تشریح کنترل کیفیت (QC) و تضمین مرغوبیت (QA) در محصولات فناوری نانو از دیگر اهداف این وبینار آموزشی است .

چه کسانی مخاطبین وبینار دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد هستند ؟

مدیران کنترل کیفیت ، کارشناسان و پژوهشگران در حوزه‌های مرتبط با تولید ، کنترل کیفیت ، توسعه فناوری و استانداردسازی محصولات همگی می‌توانند در این وبینار آموزشی شرکت کنند و از مزایای آن بهره مند گردند .

مدرسان دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد

۱-دکتر مجتبی بحیرایی که در زمینه مشاوره ، تدریس و تالیف در حوزه کنترل کیفیت ، آزمون و استانداردسازی بیش از سی سال سابقه دارند .

۲-دکتر مریم محمد روضه سرا که مدیرعامل شرکت کیفیت گستر کارکیا هستند .

۳-دکتر ابوذر سهرابی جهرمی که مدیرعامل شرکت راصد توسعه فناوری های پیشرفته هستند .

خلاصه‌ خبر

دوره آموزشی کنترل کیفیت مهندسی مواد ویژه شرکتهای تولیدکننده محصولات نانو توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود . این دوره بصورت وبینار آموزشی و در تاریخ‌های ۲۲ الی ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود . ساعت شروع وبینار ۱۳:۳۰ دقیقه الی ۱۷:۰۰ است . مدت وبینار ۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه است . برای ثبت نام و شرکت در این دوره به آدرس https://eseminar.tv/wb18178 مراجعه کنید . 

برای اطلاع از تاریخ برگزاری کنفرانس‌ها و وبینارهای مهم داخلی به بخش اخبار آموزشی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : سایت ایسمینار ( eseminar.tv )

تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۰۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می