۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

پنجمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو

اخبار آموزشی

پنجمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو ( ۵th National Conference on Nanotechnology Development ) در اسفند ماه ۱۳۹۹ در تهران برگزار خواهد شد .

برگزار کنندگان پنجمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو عبارتند از  : موسسه آموزش عالی مازیار ( غیر دولتی – غیر انتفاعی ) ، مرکز بین‌المللی همایش‌ها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام و انجمن توسعه علوم و فناوری‌های نوین ایران .

این دوره از کنفرانس با همکاری اساتید سرآمد و فعال برگزار خواهد شد . هدف از برگزاری این همایش ، گسترش فرهنگ پژوهش و نوآفرینی در همه جوانب است . پنجمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو از تمامی متخصصان ، کارشناسان ، دانشجویان و پژوهشگران مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت بعمل می‌آورد . این عزیزان می‌توانند آخرین دستاوردهای علمی ، پژوهشی و اجرایی خود را در این همایش ارائه نمایند . شکل زیر اطلاعات مختصری از این همایش ارائه کرده است .

محورهای پنجمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو

محورهای این همایش عبارتند از : کاربرد فناوری نانو در ساختمان ، کاربرد فناوری نانو در کشاورزی ، محیط زیست و صنایع غذایی ، کاربرد فناوری نانو در پزشکی و دارو سازی ، کاربرد فناوری نانو در برق و انرژی ، کاربرد فناوری نانو در نساجی و فرش ، کاربرد فناوری نانو در نفت – گاز و پتروشیمی ، کاربرد فناوری نانو در هوافضا – خودرو و حمل و نقل ، کاربرد فناوری نانو در باستان شناسی و میراث فرهنگی ، مواد پیشرفته و نانو مواد ، نانو ساختارها ، شبیه سازی – طراحی و مدل سازی در فناوری نانو .

پنجمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو در اسفند ماه ۱۳۹۹ در شهر تهران برگزار خواهد شد . متقاضیان محترم می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر ، تاریخ های مهم همایش ، نحوه ثبت نام و دوره های آموزشی در این همایش به سایت معرفی شده مراجعه نمایند .

منبع خبر : سایت ( https://nano5.ir/fa/ )

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ / ۰۶ / ۱۳۹۹

کد خبر : ۹۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می