۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام بازرس فنی

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام بازرس فنی در یک شرکت معتبر در تهران صورت می‌پذیرد .

شرایط استخدامی به شرح زیر است .

افراد متقاضی بایستی دارای مدرک لیسانس در رشته‌های متالورژی ، مکانیک و جوش باشند . داشتن حداقل ۳ سال سابقه در زمینه بازرسی جوش ، مخازن ، جرثقیل و لیفتراک از شرایط الزامی این آگهی است .

علاوه بر این ، افراد متقاضی ( در استخدام بازرس فنی ) باید دارای گواهینامه‌های آموزشی مرتبط با این حوزه‌ باشند .

تسلط به امور ارزیابی استاندارد ۱۷۰۲۰ نیز از سایر شرایط الزامی در هنگام پذیرش فرد متقاضی است .

  • این شغل به صورت تمام وقت خواهد بود .

متقاضیان محترم ( در استخدام بازرس فنی ) در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه خود را به ایمیل معرفی شده ارسال نمایند .

ایمیل : Info@fspinspectionco.com

منبع خبر : کانال تلگرامی مرجع تکنولوژی جوش ایران  ( @WeldingTechnology )

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ / ۰۶ / ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۵۲۵

هدف از آگهی های استخدامی در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام

سایت پیشگامان توسعه مواد سام با تلاش و پشتکار مهندسین و نویسندگان خود نهایت سعی خود را می کند که تبدیل به مرجع به روز آگهی های استخدامی مهندسی مواد در کلیه گرایش های آن شود و سعی تیم فنی ما ارائه با کیفیت و به روز آگهی های استخدامی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته است .

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در تلاش است در راستای اشتغال زایی فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی مواد ، جدید ترین و معتبر ترین آگهی های استخدامی در زمینه مهندسی مواد را در سایت این شرکت و در در سربرگ اخبار و در منوی اخبار استخدامی معرفی نماید . در نظر داریم اخبار استخدامی مربوط به تمام گرایش های مهندسی مواد شامل متالورژی صنعتی ، متالورژی استخراجی ، ریخته گری ، سرامیک ، استخراج فلزات ، انتخاب و شناسایی مواد ، جوشکاری ، خوردگی و حفاظت مواد ، شکل دادن ، نانو مواد ، بیومواد و مواد مرکب ( کامپوزیت ) را جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهیم .

 امیدواریم توانسته باشیم گامی موثر در راستای اشتغال زایی جوانان تحصیل کرده ایران اسلامی برداشته باشیم . ما معتقدیم بهترین روش پیش‌بینی آینده ، خلق آن است . امیدوار هستیم به توفیق الهی در زمینه اخبار مرتبط با مهندسی مواد در آینده ای نزدیک به یک مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی رشته مهندسی مواد از شرکت های دولتی و خصوصی در این زمینه در کشور عزیزمان ایران تبدیل شویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می